Plan główny końcówek. Końcówki.
Drugi przykład.B: Ke3, a3, b4, g4, h3.
Cz: Ke5, a6, e4, g5, h6.
1.a4 Kd5 2.b5 a:b5 3.a:b5 Kc5 4.K:e4 K:b5 5.Kf5 z wygraną białych.
2…a5
graj!
3.b6 Kc6 4.K:e4 K:b6 5.Kd5! Kb7 6.Kc5 Ka6 7.Kc6 Ka7 8.Kb5 Kb7 9.K:a5 Ka7 10.Kb5 Kb7 11.Kc5 Ka6 12.Kd5 Ka5 13.Ke6 K:a4 14.Kf6 z wygraną białych.
Przeglądnij tę partię!
Zgaduj posunięcia białych!
Graj z komputerem!
Ćwiczenie 2.
Interesująca partia. Z ciekawostką i pouczająca!
Zwróć uwagę na przebieg gry i końcową pozycję.
Ćwiczenie 3.
Świetna partia znanego arcymistrza.
Przeglądnij tę partię!
Zgaduj posunięcia czarnych (od 30 posunięcia)!
Zgaduj posunięcia czarnych!
Graj z komputerem – czarnymi – od pozycji po 52 ruchu białych!