Legall de Kermeur – Saint Brie, Paryż, 1750. Partie. 1.e4 e5 2.Sf3 d6
3.Gc4 Gg4 (skoczek został związany)
(5.h3 Gh5 6.S:e5! S:e5 7.H:h5 S:c4 8.Hb5+ c6 9.H:c4 z przewagą białych)
5…G:d1??Mat w 2 posunięciach.
(5…S:e5! z dużą przewagą czarnych)
(mat)
Naucz się tej partii na pamięć!
Zgaduj posunięcia białych!
zadanie 1
zadanie 2
zadanie 3
zadanie 4
zadanie 5
zadanie 6
Wygraj z komputerem!
Mat w 2 posunięciach.
Wygraj czarnymi z komputerem!
Mat w 2 posunięciach.
Mat w 2 posunięciach.
Mat w 2 posunięciach.
Wykonaj podwójne uderzenie!
Mat w 4 posunięciach.
Złap wieżę!
Podwójne uderzenie. Zgaduj posunięcia białych!